12 Nisan 2014 Cumartesi

Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki


Yepyeni bir göz makyaj temizleyicisiyle karşınızdayım (:
Garnier gercekten çok güzel ürünler çıkartmaya başladı bayılarak kullanıyorum bunu stoklardanda gördüğünüz üzere. İyiki çıkartmışlar bu ürünü kendisiyle resmen aşk yaşıyoruz !





Suya dayanıklı ürünler kullanmıyorum ihtiyacım olmadığını düşünüyorum.
Kirpik güzelleştiren bakım,4 haftaya daha yoğun kirpikler yazıyor üzerinde buna da çok inandığımı söyleyemem çünkü gözde aşırı bir yağlı bitiş sağlamıyor, cilt hemen eski haline dönüyor bu durumdan çok memnunum çünkü böyle çift etkili olan tüm ürünler göz kapağının üstünde bir katman olarak kalıyorlardı.
Benim sevdiğim diğer bir özelliğine gelecek olursak; maskarayı çıkartırken tek bir kirpik tanesi dökülmedi. Buna çok sevindim kirpiklerimiz çok önemli ben resmen pamukta kirpik görmeye dayanamıyorum çok üzülüyorum ve bu sorunda bu ürünle ortadan kalktı.



Ürünün vaadi suya dayanıklı makyajı bile kolayca ve ovalamaya gerek duymadan, kirpiklerinize bakım yaparak çıkaracak bir göz makyaj temizleyicisi. Ve evet tüm vaadlerini gerçekleştiriyor !
Teşekkürler Garnier !




      | İnstagram |
 http://instagram.com/heraninpaylastiklari
 | Mail |
 heraninpaylastiklari@gmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder