20 Nisan 2014 Pazar

La Roche-Posay | Hydraphase UV Intense Legere

       Merhabaaa (: dün instagramda duyurduğum gibi la roche tanıtımı bugünün konusu (:

      Öncelikle bu ürünle tanışmam doktorum sayesinde oldu, abartılı olmasalarda gözeneklerim için cilt doktoruna gittim oda bana bir ilaç verdi o ilacın çok kurutacağını onun için böyle bir nemlendiriciye ihtiyacım olduğunu söyledi tipik akne tedavisi (: ama benimki haftada 1 sürülecek bir jel ne kadar kurutabilir ki ? dedim önce almadım sonra baktımki çene ve dudak üstünü aşırı kuruttu hemen aldım ve iyi ki almışım diyorum !

  Öncelikle söylemeliyim ki bu ürün normalden karmaya dönük ciltler için, markanın çok geniş bir ürün yelpazesi ve her cilt tipine ayrı ürünleri var buna dikkat etmenizi öneririm.




Pompalı bi şişesi var hijyen açısından çok güzel fakat içinde ne kadar kaldığını görememek sinir bozucu (:


 

Pompası bu şekilde...

Ayarlayabilmek güzel birden ihtiyaçtan hazla ürün sıkmıyorsunuz tabi nazik basmak şartıyla, yoksa fazla ürün çıkabilir..




Geleleim ürünün vaadlerine ;



Öncelikle vaadlerini sonuna kadar yerine getirdiğine emin olabilirsiniz.
bu ürün için benim yorumlarım;
-Güneş koruyuculu olması kış ayları için harika bir fırsat ekstra ürün sürmenize gerek kalmıyor
-Güneş koruyucu diğer ürünler gibi yağlı yağış yapış değil, ilk sürüldüğünde yağlı his veriyor evet ama sabitlenip yüzünüzle bütünleşmesi uzun sürmüyor
-SPF var ama sadece dışarı çıkarken süreyim demeyin, doktorum gece yatarkende kullanabileceğimi söyledi ve hiçbir sorun yaşamadım.
-Diğer nemlendiricilerle gün içinde 3-4 kere tazeleyerek geçirebileceğiniz kuruluğu 1-2 saat gibi kısa bir sürede geçiriyor.Düzenli kullanımı şart tabiki.
-İçerisinde termal su olması harika ! Bildiğiniz gibi termal su cilde çok faydalı, hücreleri yenileyici ve cildi yatıştırıcı özelliği var.





50 ML bir ürün, açıldıktan sonra 12 ay ömrü var bitirmek için yeterli bir süre.
İçerisinde paraben yok.
Fransız malı ama türkiyeye Loreal tarafından ithal edilmiş buna çok şaşırdım.
Ne kadar memnun olsamda yaz ayları için çok ağır gelebileceğini düşünüyorum.
Farklı alternatiflere yönelicem yada doktorum yaz için bir şey önerirse onu alıp deneyeceğim..
Son olarak fiyatı 70 TL civarı.Ben online alışverişle 55 TL ye almıştım indirimleri takip etmeyi unutmayın (: Aldığım sitenin adı ise dermomarket, isterseniz alışverişimle ilgili ayrıntılı bi post hazırlayabilirim yorum bırakmanız yeterli (:



Sizin bir öneriniz var mı yaz için ? Yorum bırakmayı unutmayın (:





 | İnstagram |
 http://instagram.com/heraninpaylastiklari
 | Mail |
 heraninpaylastiklari@gmail.com








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder