20 Nisan 2014 Pazar

Loreal | Makyaj Temizleme Suyu


Merhabalar,
Sınavlarım yüzünden 2 gündür yazamıyorum ama arayı kapatıcam (:


    Bugünkü ürünümüz Loreal makyaj temizleme suyu.
Kimileri çok beğendi kimileri hiç beğenmedi, bende beğenmeyenler tarafındayım.

Loreal'in yeni ambalajını da sevmedim toniği de aynı şişede ve birden çok fazla ürün dökülüyor ne zaman yarısına geldim anlayamadım.
Kusursuzluğu falan hikaye makyaj kalıntıları kalıyor yüzümde o yüzden önce bununla makyajımın kabasını alıp sonra Garnier Göz Makyaz Temizleyicisi ile temizliyorum o zaman kusursuz bir temizlik sağlıyor.
Ovalamadan makyajı çıkartamıyorsunuz yani.





 Hiç mi sevmedim bu ürünü ?
Su gibi olması yapış yapış olmamasını kuruluk hissini sevdim, yağlı bir ürün değil ama benim cildimi ferahlatmadı, yumuşatmadı.
Hassas ciltler için olması büyük artı, cildimde kızarıklık ve tahriş yapmadı.


Firmanın vaadleri şu şekilde ;




   Sanırım bu ürünü yenilediler yada cilt tipi farklı olan bir ürün çıkarttılar siyah ambalajlısını gördüm ama ona şans vermeyi düşünmüyorum bu bitince Garnierin makyaj temizleme suyunu alıcam, Aslında almayabilirim de çünkü makyaj temizleme suyunun hiç bana göre olmadığını anladım fakat indirimine ve o anki ruh halime göre değişeceği bi gerçek (:





   Sizin bu ürün hakkında yorumlarınız ne ? Diğer ambalajı daha mı iyi ? Yada hangi markanın makyaj temizleme suyunu önerirsiniz ? Yorum yapmayı unutmayın lütfen (:



  | İnstagram |
 http://instagram.com/heraninpaylastiklari
 | Mail |
 heraninpaylastiklari@gmail.com

2 yorum:

  1. ben bu ürünü beğendim ama şimdide garnierkini aldım bakalım o nasıl bloğumda çekiliş var beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beğendim ama bi olmazsa olmazım değil iş görüyor diyelim (: Garnier yorumunu merakla bekliyor olacağım, hemen geliyorum (:

      Sil