30 Nisan 2014 Çarşamba

Nivea | Arındırıcı Peeling


      Tekrardan merhabalar kpss çalışmalarına ağırlık vermeye başladığım için yeni yazı saati geç oluyor biraz buna yarından itibaren dikkat edeceğim öğlen boş vakit yaratıp sizlerle buluşucam hiç merak etmeyin buralardan gitmeye niyetim yok :) 

      Yaz geliyor bakım yapmak kışın etkilerini üzerimizden atmak lazım! Bu peelini burun bantlarıyla beraber paket yaptıklarında almıştım ne kadar kötü olabilir ki deyip attım sepete, beni şaşırttı Nivea pek tercih etmediğim bi marka yüz bölümünde ama bunu çok sevdim ve ön yargılarımı tamamen yıktım !



               


      Normal ve karma ciltlerin kullanımına uygun bir ürün ama kuru ciltlere de sorun yaratabileceğini sanmıyorum çünkü yıkama sonrası cildimi yumuşacık yapıyor böyle nemlendiricili bir ürün ne kadar zarar verebilir ? Ama problemli ciltler olabilir genel konuşup sizi zor durumda bırakmak istemem. Bende kızarıklık karıştı yada buna benzer bir şey yapmadı.



     Her peeling gibi tanecikli yapıda, mavi tanecikler dışında şeffaf tanecikler de bulunuyor içinde yüzünüze masaj yaparak uygulamanızı tavsiye ederim hem ölü hücreden kurtulur hemde kan dolaşımını hızlandırırsınız :) ben peelingleri çok seviyorum hatta yüzümden çok ayaklarıma uyguluyorum rahatlatıyo sanki ne bileyim seviyorum ! :)







      Son olarakta yapısı bu şekilde haftada 2den fazla uygulamanızı önermem çünkü derinizi inceltip zarar verir ve tabiki güneş koruyucu kullanmayı unutmayın.
Kendinize iyi bakin :)

    Sizin kullandığınız peelingler hangileri ? Tavsiyelerinizi bekliyorum :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder