16 Nisan 2014 Çarşamba

Nivea | Milk & Honey


   Merhabalar :)
En en en en sevdiğim lip balmım...
Rengi yok kokusu ballı süt gibi daha ne istenir ki ?
Kış için ideal bir ürün ruj benim dudaklarımı fazlasıyla kurutuyor yani yaz kış bol bol lip balm kullanıyorum ama aralarında en çok tercih ettiğim bu ürün oluyor,





   Yapısı yumuşacık, gece yatmadan sürüyorum sabah dudaklarım onarılmış ve nemlenmiş oluyor.
Tabi bu demek değil ki herkesde aynı sonucu verecek, sivilce tedavisi görenler ve dudakları aşırı çatlayanlar içn yeterli gelmeyebilir ama benim için yeterli bir ürün oldu.
   Erkek arkadaşımın dudakları benimkinden daha hassas daha çabuk çatlıyor, yarıklar oluşuyor, kabuk atıyor ama bu ürünü oda çok severek kullanıyor zaten aldı bile benden bunu :(






   Gördüğünüz gibi sarı renkte ve sürünce sadece hafif bir parlaklık veriyor onun dışında ruj altına yatmadan önce yada sadece busu sürerek majyajınızı tamamlayabilirsiniz tek kötü yanı SPF içermemesi, yani içeriyorsada bilmiyorum çünkü kapağında böyle birşey yazmıyor ve tahmin edersiniz ki ambalajı çoktan çöpe (:



Sizin favori lip balmınız hangisi ?



      | İnstagram |
http://instagram.com/heraninpaylastiklari
| Mail |
heraninpaylastiklari@gmail.com

3 yorum:

  1. oriflame ın lip spa therapy ürünü yeni anldım çok memnunum onu da senın ıcın tavsıye edırım çok hafif natural renklere de sahip :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için çok teşekkür ederim mutlaka alıp deniycem (:

      Sil
  2. Ne kadar a aldinve watsons ve gratis de bulunur mu

    YanıtlaSil