10 Nisan 2014 Perşembe

Watsons- Gratis alışverişi

Yeniden merhaba bugün kısa bir alışveriş yazısı yapacağım çünkü ilk kez aldığım ürünler var deneyip öyle yazısını sizlerle paylaşmak istiyorum.
Kendim için almadığım ürünler var onları size göstermeyeceğim (: Bu toplu görünümleri.




Gelelim neler aldığıma;


Palmolive duş jeli: Kokusu müthiş, hayran kaldım böyle çilekli ve çiçeksi kokuları normalde pek sevmem ama duş jelin de harika oluyorlar tek kelimeyle ba-yıl-dım ! Fiyatı 10-14 TL

Down under argan oil saç kremi : Tekrar tekrar aldığım bir sprey detaylı yazısı yakında gelecek takipte kalın (: Fiyatı 10-13 TL

Pantene ısı koruyucu: daha önce gliss markasını kullanıyordum buna da bir şans vermek istedim. fiyatı 10-15 TL

Lee stafford wonder saç spreyi: Hızlı kurutma spreyi diye geçiyor vaadleri de daha çok uyku ! 220 dereceye kadar ısı koruyuculuğu olan bu ürünü görünce çok heyecanlandım ve hemen bir tane kaptım, ısı koruyucudan bir farkı olduğunu sanmıyorum birkaç kullanımdan sonra yorumlarımı sizinle paylaşıcam. Fiyatı 22.5 TL

Garnier göz makyaj temizleyicisi: Gerçekten çok merak ettiğim bir üründü dayanamadım stokladım. Eve gelir gelmez denedim ve sonuç harika ! Gerçekten gözlerde yağlı bir hiz bırakmadan tek seferde tüm makyajımı sildi tekrar tekrar alınacak bir ürün heleki %50 indirimde (: Fiyatı 13 TL

Garnier kafeinli kapatıcı roll-on: Benim gibi göz altlarınızla bir probleminiz yoksa ve aydınlık durmasını istiyorsanız bu ürün tam sizlik. Bittikçe alıyorum ve iyi ki keşfetmişim diyorum göz altınızdaki tüm yorgunluğu çekip alıyor bazen sadece bilyesini gözlerime bastırıyorum inanılmaz rahatlama sağlıyor. Fiyatı 16-18 TL

Benri aseton: koyu renk ojeleri çıkartmak için kullanılan bir ürü çok övgü almıştı bende şans vermek istiyordum dayanamadım aldım. Koyu renk ojeleri seviyorum ve çıkartmak gerçekten ölüm gibi ! Umarım faydalı olurlar. Fiyatı 2.5 TL

Benri pamuklar: Vazgeçilmezler ! Fiyat 2.25

Neutrogena lips: 20 SPF koruyuculu olması tercih sebebimdi hazır yaz geliyorken almak istedim cildimiz kadar dudaklarımızı da yaz kış güneşten korumalıyız 7.5 TL

Banyo lifleri: Gratisten aldım bunları sanırım tanesi 2.5 tl ve gerçekten başarılılar.


Ve urban testerları. Benim aldığım ürünler bukadar.
 Memnun kaldığım ürünlerin ayrıntılı yazılarını tek tek yazacağım, siz en son neler aldınız ?




                                                              | İnstagram |
                                             http://instagram.com/heraninpaylastiklari
                                                              | Mail |
                                                heraninpaylastiklari@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder