14 Mayıs 2014 Çarşamba

Avon Ruj

  Tatile fazla kaptırdım kendimi kabul ama geri döndüm ürün tanıtımına devam :) 
   Bu ruju erkek arkadaşımın annesi hediye verdi kırmızı ruja olan aşkımı herkes biliyor :)



      Ultra color serisi sanırım, diğer rujlara göre daha renkli daha canlı...


  İsmi de kendi gibi kırmızı, ışıkta flaşda farklı bi renk olmuyor direk kırmızı bir ruj..


   Yeni ambalajları çok beğendim ne zamandır Avon Ruj almıyordum ne yaparsam yapayım hep kurtuyordu dudaklarımı, bu ruj da böyle bir problem yaşamadim şimdilik bakalım yeni diye de olabilir bi kaç ay sonra ki durumu nasıl olur bilmem..


   Saten bir bitişi var ne çok yağlı nede mat. İçinde sim yok. Simli rujları tercih etmiyorum yaz aylarında belki.

  
   Elimde duruşu böyle. Tabi dudak rengine göre değişiyor bende birazcık daha koyu duruyor.

   Nemlendirmesi güzel, çizgilere dolmuyor ama düzgün sürmek lazım ben pit pit hareketlerle sürüyorum yoksa facia, kalıcılığı da güzel. 
Fiyatına göre başarılı bir ürün .

  Siz denediniz mi bu ürünü ? Farklı bir rengini önerirmisiniz ? Renk çeşitliliği çokmus ilk fırsatta diğer ürünleride denemek istiyorum.






2 yorum: