4 Mayıs 2014 Pazar

Garnier | Esas Bakım Göz Makyaj Temizleyici


       merhaba (:
Bugün size hiç memnun kalmadığım bir üründen bahsedicem...
Olay parfümeride sepete koymuşlar 3 tly'di fiyatı almamak olmaz dedim aldım direk, keşke almasaymışım 3 tl yi bile haketmeyen bir ürün..
  Son kullanması geçmiş desen değil üstüne de biraz araştırma yaptım bir kaç kişide aynı sorunu yaşamış..
Ürünün görünümü böyle..






Detoks etkili üzüm özü içeriyor, bi faydası var mı derseniz ben göremedim...
Suya dayanıklı makyaj çıkartma konusuna gelince böyle birşey yazmaları komik olmuş gerçekten... Normal makyajı çıkarttığımda şükrediyordum suya dayanıklı makyaj şurda dursun...

Ürünün vaadleri bunlar;




   Üzerinde yazan hiçbir şeyi gerçekleştirmiyor makyajın önden bi kabasını alıyor o kadar. Loreal Makyaj Temizleme Suyu daha güzel temizliyordu makyajı...
Normal sudan bi farkını göremedim ben hiç.Kesinlikle tekrar almıycam far ambalajlarını temizlerken falan kullandım bol bol döktüm pamuğa ancak bitirebildim.

               

              Siz bu ürünü denediniz mi ? Yorumlarınız neler ?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder