5 Mayıs 2014 Pazartesi

Lee Stafford | Hızlı Saç Kurutma Spreyi

Merhaba :)
En büyük kurtarıcım olan Lee Stafford'un hızlı saç kurutma spreyinden bahsedeceğim :)



Pembiş mi pembiş bi şişesi var gel beni al diyor zaten karşı koyamiyorsunuz :) 
Tam adı Blow Dry Your Hair Faster Spray.
  Kapağını açınca da böyle pembe bi fıs fıs diyeyim ne olduğu aklıma gelmedi :) neyse böyle bir pembiş daha çıkıyor şeker gibi yahu !



  Ürünün vaad ettikleri bunlar ;




  Peki ürün işe yarıyor mu?
Ben saçlarımı kış aylarında kurutmadan yatamam benim işimi görmeme yardımcı oldu zaten 220 °C ısı koruyucusu olduğu için gönül rahatlığıyla saç kurutma makinesini kullandım. Tabiki biraz yıpranma oluyor ama dikkatli baktığınız da ancak fark ediliyor gerçekten hakkını veren bi ürün.
  Ağırlık hissi yapmıyor, saçı yağlandırmıyor saçımı düzlestireceğim zaman kullanıyorum artık sadece :)
  Koku konusu problem birtek oda hemen geçiyor kalıcı bir kokusu yok zaten öyle leş de kokmuyor...
200 ml oldukça bereketli bir ürün üstelik 24ay kullanım süresi var...



  Almak için çok artıları var kokusunun geçmesi, ısı koruyucu olması, diğer koruyucular gibi saçta ağırlık yapmıyor bi kere daha ne :) ve deodorantımsı ağzı bu saça daha güzel yayılmasını sağlıyor...


   Bence saçı ısıdan koruyucu olarak güzel bir ürün ben Gratisin %50 indiriminden 12-13 tl gibi bir fiyata almıştım hazır indirim günü yaklaşıyor listenize ekleyin derim :)

   Siz bu ürünü kullandınız mı? Düşünceleriniz neler? Lütfen yorum bırakmayı unutmayın sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder