1 Mayıs 2014 Perşembe

Loreal | Volume Million Lashes Extra Dark Mascara


    Yeni ayın ilk gününden herkese merhaba :) yeni ay herkese huzur mutluluk getirsin inşallah :) 
    Yıllardır bittikçe yeniden aldığım bir maskarayla tanıştırayım sizi, tabiki Loreal :) Kendileri plastik fırça olup extra siyah renklidir :) Niye extra siyah ? Bunu bundan önce çıkan ürünün rengi tam siyah değildi ilerleyen zamanlarda onunda bi yazısını ekleyebilirim..




   Volume Million olmasada evet kirpik ayırmada ve hacim vermekte başarılı. Benim kirpiklerim uzun olduğu için genelde bu tip ürünleri tercih ediyorum tek tek ayırsın, çok göstersin, simsiyah olsun :)  
Fırçası ise böyle;



      Tüm isteklerimi yerine getiren bir maskara, aslında maskara alırken dikkat ettiğim bir diğer nokta suda kolay çıkması. Günlük makyaj için daha kullanışlı oluyorlar yüzümü yıkarken parmaklarımla kabasını alıp öyle makyaj temizleyicilerle temizliyorum, bana daha rahat geliyor bu durum... Bu ürünü sevmemin en büyük nedeni de bu.
Fiyatı 30la 50 tl arası gördüm yerine göre değişiyor yani araştırıp alın derim.
Kirpiğime uygulayıp fotoğraf cekmeyi unutmuşum bi diğer modelinin yazısına ekleyeceğim ürünlerin fırçası aynı çünkü sadece renk farkı var, tabi kirpikden kirpige fark var bunu da unutmamak gerek :)

   Siz bu ürünü nasıl buluyorsunuz ? Lütfen yorum bırakmayı unutmayın sevgiler :)







4 yorum:

  1. Ben de bu maskarayi severek kullaniyorum.. Dedigin gibi hic yapistirma yapmiyo tek tek ayiriyo. Gratis watsons indirimlerinde 20 liraya falan bulunuyo aslinda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle zamanlar da alıyorum ama birkaç yerde 50 görüp şok oldum belki indirim öncesi yükseltip sonra normal fiyatına düşüren mağazalar olabilir.

      Sil
  2. Ben de Loreal rimelleri cok basarılı buluyorum. Bu rimeli de cok seviyorum bende ki ekstra siyah olmamasına ragöen siyahlıgı yeterince iyi. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet gayet güzel ama beni sonradan bi extra siyah hevesi aldı ki sorma :) birde normalin den memnun olduğum için bunu aldım alıştığim fırça diye :)

      Sil