2 Mayıs 2014 Cuma

Nivea | Duşta Vücut Kremi


Merhabalar (:
Bugünkü konuğumuz Nivea'nın ilk çıktığı günden beri olay yaratan duşta vücut kremi..
Herkesin gönlüne taht kurun bu ürün hakkında aynı şeyleri düşündüğümü söyleyemiycem...




 İlk Aldığım zamanlarda hayran kalmıştım duşta kullanmak büyük rahatlık hele ki kış ayları için !
Islak vücudunuza uygulayıp durulanıyorsunuz sonrada kurulanıp giyiniyorsunuz işte bu kadar basit bir kullanımı var.Vücudun ihtiyacı olan nemi sağlıyor ve tekrar nemlendirmenize gerek kalmıyor.
Artı yönleri bunlar. Benim beğenmeme nedenime ambalajın arkasını inceledikten sonra gelelim (:





   Duşta kullanılan krem banyoda durmalıdır değil mi ? Her duştan önce odamıza götürüp geri getireceksek bi amacı kalmıyor zaten krem sürmeyi unuttuğum için tercih ettiğim öntemdi bu.
Sanırım sıcak ortamda kalmaktan kaynaklanan bir problem oluştu, kullandıktan sonra vücuduma yapışıyor sanki bir katman şeklinde duruyormuş hissi veriyor ve yapış yapış oluyor.
Önce kremi sürüp sonra duş jelini kullanıyorum öyle biraz dengeleyebiliyorum ancak onun dışında kullanmam mümkün değil.
    Ürünün açılımından sonra 12 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor.Ben alalı 12 ay da olmadı niye böyle oldu anlamadım ilk başlarda ne kadar da güzel di halbuki..
Bir adet daha alıp onu odamdan banyoya getir götür yaparak denemeyi düşünüyorum bakalım sonuç ne olacak...




  Yapısı bence yüz maskeleri gibi onlar kadar yoğun ve nemlendirme etkisi yoğun..


  Sizde böyle bir sorunla karşılaştınız mı yoksa tek ben mi sorun yaşadım :/ Yorumlarınız benim için çok değerli (:







2 yorum:

  1. Tatlım bende de Tester urunleri vardı . İlk 2 tanesini filan cok begenmiştim. Sonradan kullandıgım yapıs yapıs kaldı vucudumda. Durulanmadı sanki. O yapıs yapıslık bir türlü gitmedi su ile durulamama ragmen . En sonunda dus jeli ile tekrar yıkandım. Bende sorunun tek bende oldugunu dusunmustum:/ Ayrıca madem normal dus jeli kullanıp arkasından bunu surecegiz ne gerek var. Dustan sonra mis kokulu nemlendiricler kullanabiliriz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh sorunun sadece bende olmamasına çok sevindim :) Aynen öyle sürüyorum tekrar yıkanıyorum sırf bitsin diye ellerimi yıkamadan biraz sürüp öyle yıkıyorum inan sıvı sabun köpürmuyor. En güzeli topuklar da kullanmak yapış yapış derdi yok :)

      Sil