27 Mayıs 2014 Salı

Nivea | Light Feeling

  Herkese merhaba :)
Tatilden döndüm ne yazik ki, içim buruk ama yaz sonu kpss ye gireceğim için buralarda olmam şart :)
Tatil sebebiyle yazmaya ara vermiştim fakat geri döndüm :)


   Malum yaz geldi güneşten korunmak lazım, aslında yaz kış SPF içeren ürünler kullanmamız gerekiyor fakat yaz aylarında yüksek korumaya ihtiyacımız var.



   Günlük kullanım için uygun yazdığı için aldım fakat yüzüme sürdükten sonra parım parım parlıyor Pudra ile sabitlemek gerekiyor, zaten karma cilde sahip olduğum için yağlı olması hoşuma gitmedi ama koruması yeterli.

  Tam havuzda denizde kullanmalık bir ürün bence, günlük kullanmak için benim tercih etmeyeceğim bir ürün. Demekki neymiş her yazılan doğru değilmiş :)

  Kullanımı çok basit çalkalayıp yüzünüze ve boynunuza uyguluyorsunuz. Ben askılı giydiğim zamanlarda biraz omuzlarımada sürüyorum :) cildinize iyi bakın...

Yağsız, yarısı yoğun olmayan yüz için günlük kullanıma uygun güneş koruyucu önerilerinizi bekliyorum :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder