1 Haziran 2014 Pazar

Essence | Bronzing Compact Powder

Herkese merhaba (:
Bu ürünü yeni aldım ama hemen sizinle paylaşmak istedim çünkü gratisten 4 tl ye aldım (:
Görevli bile şaşırdı 4 tl olmasına (:

              Bronz pudra ama benim alma amacım tamamen allık (: 




          
        Benim gittiğim Gratis'de sadece 01 Bronzing queen rengi vardı daha koyusu olsaydı birde ondan almak istiyordum kısmet değilmiş (:








  Kullanırkan tozlanma yapıyor biraz ama bu fiyata alınan bi ürün için dert etmiyorum...
Kalıcılığından ve pigmentasyonu beni memnun etti, Boyutu avuçiçi kadar ömrü 24 ay yani rahatlıkla bitebilecek bir ürün...




  İçerisinde simler var aslında pek tercih etmem bu tip ürünleri ama inatcı zor çıkan her yere yayılan simler değil elinizle üstünden geçince simler dökülüyor.
İlk aldığımda rengi açık kalırsa diye çok tereddüt ettim çünkü önümüz yaz zaten bu renk oluyorum allak olmaz diye düşünmüştüm ama 4 tl ne kaybederim ki diye aldım ve iyi ki de almışım (:


Duruşu şu şekilde ;


  Gördüğünüz gibi çok rahatsız edici derecede durmuyor simleri,
Sonuç olarak tavsiyemdir koşun alın bu fiyata kaçmazzzz bi ürün (:



6 yorum:

  1. Gerçekten de şaka gibi bir fiyata almışsın bende şu üşengeçliğimi yenip gidersem gratise alabilirim belki rengi tam benlik yani güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet gerçekten komik bi rakama aldım bu fırsatı kaçırma derim :)

      Sil
  2. Şimdi fiyatını görünce İstanbul'da olsaydım keşke dedim :( Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat al beni al beni diyor hemde yaza yeni girmişken! :) teşekkür ederim

      Sil
  3. Çok güzelmiş rengi..Yaz için ideal.. Ama ben allığın tozutmasını seviyorum mesela, kalıp gibi duruyor çok yoğun allıklar, benim gibi yeni yeni allık süren biri için bu tarz allıklar daha iyi oluyor bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde dünya kadar allığım var ama hala alışamadım sürmeye :) evet boyanmış gibi duranları bende sevmiyorum bunlar ideal:) Teşekkürler yorum için

      Sil