19 Temmuz 2014 Cumartesi

Avon Makyaj Sabitleyici Sprey

Merhaba kızlar :)
Bugün Avon'un yeni çıkan bir ürünü ile karşınızdayım, bildiğiniz gibi diğer bir kaç firmada da bu tarz ürünler bulunmakta tabi en bilineni mac fix. Tabi ki bu ürünle aralarındaki fiyat farkı dağlar kadar ki edindiğim bilgilere göre bu ürün mac den bi tık daha ileri...




      Ürünü sabitlemesi gerçekten çok güzel, sabah yaptığım makyaj akşam eve geldiğimde çok az bi dağılma dışında aynen duruyor tabi allık için aynı şeyi pek söyleyemicem hemen uçup gidiyor bende sevgilim sağolsun :) fakat göz Makyajı aynen duruyor..
Şişeyi dik şekilde yüzünüzden 20-25 cm uzakta tutup 2-4 kez gözlerinizi kapatıp yüzünüze sıkın ürün ilk kullandığınızda yapış yapış bir his veriyor ama 3-5dakika arasında kuruyup sabitleniyor burada dikkat etmeniz gereken konu yüzünüze uzak tutarak sıkmak yoksa damla damla kalıyor suratta ve kötü görünüyor ben ilk denememde yaşadım bunu siz siz olun yapmayın :) 


   Şimdi ürünün kalıcılığına bakalım... 
Loreal üçlü farımın en koyu rengini parmağıma alıyorum... 



    Daha sonra ürünü bileğime sürüp üzerine sabitleyicimi bir kere püskürtüyorum ve 1dakika bekliyorum daha sonra da yine aynı işlemi tekrarlıyorum ama bu sefer sabitleyici kullanmıyorum ve temiz parmağımla iki farın da üstünden geçiyorum işte sonuç;




   Yukarıdaki ne kadar da canlı değil mi ? Far bazı uygulanmış gibi üstelik yerinden kıpırdamıyor! Altta kalan ise her yere bulaştı rengi soluk kaldı, birde yakından bakalım...



   Herşey ortada :) indirimli hali 12 tl indirim bitmeden alın derim :)

  Sizin bu ürün hakkındaki düşünceleriniz neler? Lütfen yorum bırakmayı unutmayın :)





1 yorum:

  1. Hoşuma gitmedi değil ama bir fark varmı anlayamadım. Dondurucu hissi hoşuma gidiyor

    YanıtlaSil