14 Temmuz 2014 Pazartesi

Gratis alışverişi

     Kızlar Merhaba,
Öncelikle özür dilemek istiyorum uzun süredir yazamıyorum sizlere. Tatildeydim sonra erkek arkadaşım askerden döndü hasret gidermek uzun sürdü tahmin edeceğiniz gibi :) birde kpss ye girdi sınav Stresi derken vakit ayıramadim fakat hızlı bir dönüş yapıyorum :) 


   Bildiğiniz gibi gratis geçtiğimiz günlerde 2 gün süren bir indirim yaptı kişisel bakım ürünlerinde, tabi dururmuyum koştum gittim ilk gün beauty blender, kabuki fırça ve fan fırçası aldım toplam 13.5 tuttu şaka gibi bir fiyat :) ertesi gün arkadaşımla başka bir gratis şubesine gittik birde ne göreyim real techniques fırçalarda da bu indirim geçerli :0 resmen olduğum yerde zıplayıp çığlık attım :) expert brush ı çok istiyordum ve şansıma tek bir tane kalmıştı hemen kaptım fiyati 19.70 e geldi düşünebiliyormusunuz ? İnanamıyorum bu fiyata bu fırçaya sahip olduğuma! Setler kalmamıştı onları da almak isterdim, ilk gün gittiğim gratis de fırçalar fulldü fakat indirim yazmıyordu bilseydim o gün alırdım üzüldüm buna ama istediğim fırçaya kavuştum ya gerisi önemli değil :) 

   Aldığım ürünlerin fotoğrafını da görün :) beauty blenderı dayanamayıp kullanmıştim kirli kusura bakmayın lütfen.


   

     Benim alışverişim bu şekildeydi, gayret kârlı bir alışveriş oldu benim için :) Umarim sizde bu güzel indirimden yararlanmissinizdir :) 
Yorum bırakmayı unutmayın sizler neler aldınız merak ediyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder