20 Ekim 2014 Pazartesi

Gratis Alışveriş



           Merhabalarrrr (:
bugün yine bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım aslında çok oldu bu alışverişi yapalı ama yazmak uzun zaman aldı diyelim (:
Alışverişi iki bölüme ayırdım.


Birinci bölümde;
  • listerine var tabiiki, yıllardır vazgeçemediğim gargara ve bizim evde resmen su gibi gidiyor. Doktorumun tavsiyesiyle kullanmaya başlamıştım çok memnunum ve fiyatı 9.90 a inmişti şaka gibi değil mi ? İnternette bile artık bu fiyata bulunmuyor.
  • Benri aseton ve pamuklara denecek laf yok zaten mükemmeller.
  • Aslında RT fırça yedekleyecektim indirimde fakat içimden bi ses dur dedi bende ucuz bir allık/pudra fırçası alayım dedim ( Yine almadan çıkmıyorum) 3.5 tl
  • Wet n wild şeffaf maskara 6 tl
    Dirty works fırça 6.90






 ikinci bölümde;
  • Wet n Wild ojeler tanesi 5 tl
  • Wet n Wild ruj 5.75 tl
  • Maybelline ruj 15 tl
  • Bee beauty lip balm 3.95 tl
  • Burun bandı 2.5 tl
  • Essence burun bandı 3.5 tl
  • essence gözenek arındırıcı serum 4-6 tl arası
  • Essence S.O.S sivilce kurutucu 4-6 tl arası







    Benim indirim dönemi alışverişim bu şekildeydi daha çok kişisel bakım ihtiyaçlarımı gidermek için uğraşsam da gratis'e girince kendimi unutuyorum ve farklı şeylerle çıkıyorum (:

3 yorum:

  1. Gozenek arindirici serumun yazisini merakla bekliyorim:) gula gule kullan tatlim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniyorum şuan gözle görülür bi sonuç yok canım ama ilerde ne olur bilemiyorum (:

      Sil
  2. İzmir'den çok şükür bir bloggera rastladım. Seni bundan sonra sıklıkla takip edeceğim. Görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil